Diyadin'de Şiddete Tepki

Ağrı'nın Diyadin ilçesinde, Eğitim-Bir-Sen ve Eğitim-İş sendikalarına bağlı üyeler, Siverek'te bir okulda meydana gelen ve 16 kişinin yaralandığı silahlı saldırıyı protesto etmek amacıyla bir araya geldi. Diyadin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü önünde toplanan eğitimciler, taşıdıkları pankart ve dövizlerle eğitim kurumlarında artan şiddet olaylarına dikkat çekti. “Artık yeter! Güvenli okul, sağlıklı eğitim ortamı istiyoruz” yazılı pankart, eylemin ana mesajını oluşturdu. Sendika temsilcileri tarafından yapılan açıklamada, Siverek'te yaşanan saldırının sadece bir okulun değil, tüm eğitim sisteminin güvenliği açısından ciddi bir uyarı olduğu belirtildi. Eğitimcilerin ve öğrencilerin şiddet tehdidi altında olmadan eğitim faaliyetlerini sürdürebilmesi gerektiği ifade edildi.

Satılmış Karakoç Kimdir, Kaç Yaşında ve Nereli? Parti Değiştirecek İddialarına Ne Yanıt Verdi?
Satılmış Karakoç Kimdir, Kaç Yaşında ve Nereli? Parti Değiştirecek İddialarına Ne Yanıt Verdi?
İçeriği Görüntüle

Güvenli Eğitim Ortamı İçin Çağrı

Açıklamada, okullarda güvenli bir ortamın sağlanmasının büyük önem taşıdığı vurgulanarak, bu konuda sürdürülebilir çözümler geliştirilmesi çağrısında bulunuldu. Basın açıklamasının ardından grup olaysız bir şekilde dağıldı.

Kaynak: Haber Kenti // Haber Servisi